Craiova. Încă o minunăție rutieristică a primăriei: praguri după trecerea de pietoni!

prag horiaPrezentam zilele trecute amplasamentul deviat de la orice regulă urbanistic-rutieră al trecerii de pietoni semaforizate de pe strada A.I. Cuza, din centrul Craiovei, mostră de incompetență a angajaților primăriei, fără să bănuim că orașul e plin de tot felul de atsfel de realizări, unele – plătite cu bani grei din buget. De pildă, pe strada Horia, la intersecțiile cu alte câteva străzi, au fost amplasate praguri pentru determinarea reducerii vitezei… după trecerile de pietoni, în sensul de mers. Cum spuneam, pe bani grei – nu știm deocamdată câți, primarul Craiovei, Mihai Genoiu, eschivându-se că nu era în municipiu când au fost montate pragurile (sîc!) Ca paranteză, după ce am văzut o compilație aritmetico-filosofică, săvârșită pe genunchi, sub formă de raport al Camerei de Conturi, doar pentru a fi vândută rapid presei, conținând nu rezultatul unor măsurători a cheltuirii efective a banului public – grosimi/cantități/concentrație asfalt și componente, calitate lucrări ș.a.m.d., ci teorii despre contribuția CAS și mersul în gol al mașinii de îndreptat în curbe, aș fi curios să aflu, de pildă, părerea fostului director economic al fostei Regii de Apă Craiova, Ionel Titea, acum inspector la Conturi, plătit cu peste un miliard pe an din bani publici, despre numitele praguri, dar și despre scufundarea înceată, dar sigură, a străzii Râului, așa, doar ca exemple. Dacă nu sunt de ajuns, îi mai dăm. Dar, cum spuneam, asta doar ca paranteză, pentru că subiectul pretinsului control tematic pe bugetul Primăriei Craiova, al Camerei de Conturi, din 2017, este mult prea frumos pentru a nu fi detaliat separat. Marian Bădîrci

P.S. Am invocat numele inspectorului de mai sus doar din simplul motiv că știe că am citit în ultimii 20 de ani mai multe raporturi ale Camerei de Conturi a României decât va putea dumnealui întocmi, cu tot Doljul, până la pensie.